Saturday, October 24, 2009

fruits a.k.a nana's life



KEHIDUPAN yang penuh asam garam,suka duka, pahit manis, onak duri dan macam2 lagi ler sama seperti kaler buah ni....nana a.k.a. nur farhanah telah idup hampir 23thn 4bln 8hari dan jika umurku panjang akan terus idup dgn aman dan damai (mcm ler aku tenang n ep slalu..hehehe). Problem, stress, bengang, benci n mcm2 lg, sumer tu aku dh lalui dan aku akan terus tabah utk hadapi idupku ini (wah..motivasi tinggi lak aku ni..hehe). 

NANA sekarang masih student, RA ler.Life still mcm student walaupun aku akan start classku bulan dec ni (insya'allah).so better collect money for your fees (mcm amy slalu ckp..hehehe). Aku telah pun selamat n berjaya habiskan degreeku dlm Food Science n Nutrition dan insya'allah akan terus kuatkan semangatku utk terus sukses (please support me, my best buddy..=))

that's all for my starting of 'A BOWL OF FRUITS'..so utk terus tersenyum, kita enjoyyyy..=)

~~Laugh as much as you breathe and love as long as you live~~ 
~n@n@~

No comments:

Post a Comment